dinsdag 29 mei 2012

De vrienden van kikker

Sinds onze kikkerpost de deur uitging, is deze kikker hier niet meer te houden...






En terwijl wij vol ongeduld naar leestips uitkijken, geven wij jullie op speciaal verzoek mee bij wie je bloggewijs binnenkort heel misschien wat tips kan gaan plukken...
Zo kunnen de laatkomers, twijfelaars en naar-deftige-letters-snakkenden ook meeprofiteren. Daar doen wij niet moeilijk over. 
De niet bloggers? Die houden alles lekker voor zichzelf :)
En volgend jaar, dan doe je toch gewoon zelf mee? Niets boven de geur van verse inkt op papier.


En natuurlijk ook op de websites van ons en de kikkers, hier en bij twee meisjes.

Ps: Bericht aan alle kikkervrienden, als je van ons nog geen mailberichtje gekregen hebt de voorbije 24O u, kijk dan eens in je spam of geef een gil!

14 opmerkingen:

  1. Psst, geheimpje: die Leclerc die heeft niet echt een blog, die heeft alleen eens in de gauwte iets aangemaakt om blogs te kunnen volgen. En toen dat af was, bleek dat een blog te zijn, oeps. Maw Leclerc gaat ook lekker alles voor zichzelf houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Leclerc is altijd al een stiekemerd geweest :) Ik zal hem bij deze dan ook stilletjes schrappen...

      Verwijderen
  2. Toffe foto's!!!
    Ik heb mijn envelopjes met leestips vorige week al op de bus gedaan en hoop dat ze goed terecht komen! Ik heb er zelf geen foto's van genomen dus hopelijk gaat er iemand over bloggen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Post is goed aangekomen. Bedankt voor de tips, ik ga ze zeker opvolgen. Ik zal er foto's van nemen en er binnenkort over bloggen, dus hou het in het oog.

      P.s. : aan mijn post wordt nog naarstig gewerkt, hou de brievenbus in het oog, het komt er aan.....

      Lieve groetjes,

      CreativEls
      http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

      Verwijderen
    2. Oh super tof, da's heel lief! Ik kijk al uit naar de postbode! :-)

      Verwijderen
  3. Hallo,

    Leuke fotoreportage van kikker. Hier zijn we volop aan het werken om onze post uiterst tegen 4 juni bij de bestemmelingen te krijgen. Heb inmiddels al 1 brief ontvangen. Ik ga er zeker over bloggen. Heb tips gekregen die ik nog niet kende, dus superleuk.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook stiekem volgen... Het sprak me wel aan, maar echt geen tijd. Maar het idee is echt super! I love Kikker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woeha, geweldig. Die foto's!!!
    Ik ga je stukje integraal bij mij plaatsen. Is dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pssst... ook bij Kruimels zijn er heel binnenkort leestips te vinden. En gaan er leestips de deur uit, daar wordt nu naarstig aan gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zalige foto's. Ik heb er al eentje ontvangen en mijn kaartjes zijn opgestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. uhm.....bedoel je de mail met daarin de drie adressen? Ik heb gisteren drie prachtige enveloppen de deur uitgedaan....en heb er zelf 1 ontvangen...ik ga posten zodra ik én alle drie binnen heb én mijn enveloppen binnen zijn bij de anderen....hahaha anders verklap ik al wat ik zelf stuurde :-)
    liefs Sas (Zolderschatten)
    ps. wij hebben echt genoten van het maken van de gevulde envelop....echt fijn om mee bezig te zijn...leuk en geslaagd idee dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk om te lezen Sas! Mijn pakje is ook gisteren naar jou vertrokken :) Bij sommigen was die mail met de adressen in de spam beland, vandaar het oproepje.

      Verwijderen
  9. Super aangebracht met de onhoudbare kikker :-) bedankt voor de tips, ik vond dit een leuk initiatief, hopelijk ben ik volgend jaar op tijd om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen